Project Support/ Coördinator (Lokeren)

Voor onze Value Added Services afdeling zoeken we een administratief talent dat ons dynamisch team wil vervoegen als Project Support/ Coördinator. Heb je interesse in de technische wereld van de staalindustrie, heb je reeds ervaring in het opmaken/ opvolgen van internationale B2B dossiers, geen schrik om out of the box te denken en mee te groeien in projecten om op maat te coördineren? Ben je een geboren organisatietalent en vind je samenwerken leuk? Wil je werken voor een multinational die een sterke marktspeler is in de staalindustrie? Dan is deze functie bij thyssenkrupp Materials Belgium echt iets voor jou!

Wat we zoeken:

  • Je hebt reeds ervaring met een sales/project support functie in een technische werkomgeving. Je weet uit ervaring dat deze functie de draaischijf is van een bedrijf.

  • Je vraagt proactief aan onze verkoopafdeling of er onderdelen/ acties van een dossier dienen uitgezocht te worden. Jouw interpretatie moet een advies zijn voor verkoop (Zelfstandig werken is een drijfveer maar overleg met collega’s is een must.)

  • Je bent een echte teamplayer – ons team staat er omwille van een goede samenwerking. Iedereen heeft zijn specialiteit.

  • Ervaring met projecten is een plus. Je kan gestructureerd een dossier (inter)nationaal coördineren, verwerken en opvolgen, aanbrengen bij verschillende personen binnen de organisatie met als doel het proces tijdig af te ronden.

  • Je bent een goede communicator en je weet wanneer je informatie moet delen en hoe je feedback geeft of kan krijgen. Een positieve/ constructieve houding op de werkvloer is heel belangrijk.

  • Je volgt dagelijks, samen met een fantastisch team, de volledige administratieve flow van leverancier tot klant op. 

  • Internationale handel over land of via haven schrikken jou niet  af.  Douaneformaliteiten en dienst verkoop inlichten over importheffingen/ contingenten horen hierbij ook tot jouw pakket. 

  • Je gebruikt hiervoor dagelijks diverse softwareprogramma’s zoals OneNote, Excel en SAP. ERP kennis is een absolute must.

  • Je bent verantwoordelijk voor het opvragen en boeken van transporten voor de jouw toegewezen dossiers. Ook zorg je voor een vlot verloop van de facturatie.

  • Je hebt veelvuldig contact, zowel telefonisch, via teams als per mail, met klanten, leveranciers en veel collega’s. Je bent Nederlandstalig en spreekt ook Engels. Je durft ook klanten te woord te staan in het Frans (de voertaal binnen thyssenkrupp is hoofdzakelijk Nederlands en Engels).

Wat thyssenkrupp Materials Belgium biedt:

  • Je komt terecht in een competent en dynamisch team.

  • Een grondige opleiding zorgt voor een vlotte opstart. Vanaf dag één word je goed begeleid zodat je alle taken en verantwoordelijkheden leert kennen.

  • Je hebt elke dag contact met medewerkers uit alle afdelingen. Je wordt door iedereen gewaardeerd voor jouw autonome aanpak en oplossingsgericht denken.

  • Jouw werkplek is een open ruimte in ons hoofdkantoor en is bovendien vlot bereikbaar via de E17 (afrit Lokeren).

  • Naast een competitief salaris geniet je van extralegale voordelen:

    • GSM en laptop

    • Hospitalisatie- en groepsverzekering

    • Maaltijd- en ecocheques

    • Vergoeding woon-werkverkeer

    • Met de fiets naar het werk? Dan kan je vrijblijvend inschrijven op ons fietsplan.

  • Mogelijkheid tot deeltijds thuiswerk na de inloopperiode.

  • 32 verlofdagen bij voltijdse tewerkstelling.

Klinkt goed?

Niet twijfelen, stuur ons jouw CV en we geven je snel feedback!

tk-check
* Verplicht veld

Nog vragen over deze job?

Neem contact op met Bart Mijs:

+32 9 340 67 48 of +32 486 79 28 54

bart.mijs@thyssenkrupp-materials.com

Alle kandidaturen worden vertrouwelijk behandeld.

Andere vacatures bij thyssenkrupp

thyssenkrupp is continu op zoek naar nieuwe medewerkers. Zowel jong talent als ervaren collega’s zijn welkom om ons team te versterken. Bekijk onze vacatures en solliciteer meteen.

Overzicht jobs arrow