Corona maatregelen

We blijven bereikbaar

 

Impact op onze samenwerking

De corona pandemie is een wereldwijd probleem dat op vele vlakken invloed heeft waaronder “ook” op de bedrijfsvoering van onze organisatie.

Als gevolg van de COVID-19 ontwikkelingen werd er aangemoedigd zoveel mogelijk van thuis uit te werken.

We volgen de officiële aanbevelingen van de overheid, en willen daarbovenop ook de best mogelijke service blijven verlenen aan onze klanten rekening houdend met onderstaande voorzorgsmaatregelen:

 

Maatregelen voor onze medewerkers:

  • We willen zorg dragen voor de gezondheid van onze medewerkers en daarom werkt een deel van onze medewerkers van thuis uit.

  • Op kantoor en in de magazijnen werken we met een bezetting gespreid over de werkruimtes. In de magazijnen zijn de ploegen herschikt waardoor het magazijn om 16u30 gesloten is.

  • Ook werden alle mogelijke beschermingsmiddelen (antibacteriële gels, mondmaskers, handschoenen, beschermende kledij, desinfecterende doekjes,…) ter beschikking gesteld op de werkplek. De werkplekken worden op regelmatige basis schoongemaakt (o.a. deurklinken, lichtknoppen, trapleuningen, toetsenborden en computermuizen, …).

  • Externe bezoeken door onze medewerkers en bezoek van externe partijen aan onze vestigingen zijn tot nader order geannuleerd.

 

Maatregelen afhalingen en leveringen:

  • Afhalingen zijn niet meer mogelijk in alle vestigingen.

  • Bij levering van materiaal hebben wij onze chauffeurs de richtlijn meegegeven de nodige afstand van 1,5 meter te houden teneinde een mogelijke besmetting te voorkomen. In geval van handmatig lossen dient de klant zoveel mogelijk zelf te lossen

  • Er is ook beslist dat chauffeurs de rolkaarten zelf mogen aftekenen (met eigen pen) bij levering en bijgevolg de documenten niet te hoeven laten ondertekenen door de klant.

Wij willen vragen om deze richtlijnen te respecteren om optimaal bij te dragen aan het afvlakken van de curve. We volgen voortdurend de laatste ontwikkelingen rondom het COVID-19 virus en doen al het mogelijke om het effect voor onze klanten, medewerkers,… zo miniem mogelijk te houden.

We beschikken nog over voldoende materialen om jullie te blijven verder helpen

Op dit moment beschikken wij over voldoende materialen in voorraad en kunnen wij nog voldoen aan de levertijden die u van ons gewoon bent.

We zien echter, dat een aantal belangrijke toeleveranciers te maken hebben met lock downs en tijdelijke fabriekssluitingen en daardoor moeite hebben om op de gewenste datum het materiaal aan ons te leveren. Dit zou kunnen betekenen, dat we de levertijden niet meer zo strak aan kunnen houden, zoals u die van ons gewend bent.

Wij stellen alles in het werk om onze afspraken met u zoveel mogelijk na te komen en kunnen hierbij gebruik maken van het wereldwijde logistieke concept van thyssenkrupp, bestaande uit diverse magazijnen. Dit alles om uw bedrijfsproces zo weinig mogelijk te hinderen. Wij raden u daarom ook aan om uw bestellingen tijdig bij ons te plaatsen, zodat wij goed kunnen inspelen op uw behoefte en tijd hebben om uw bestelling compleet te leveren.

Veel goede moed in deze uitzonderlijke tijden!

Heeft u nog vragen met betrekking tot dit bericht, dan kan u steeds met ons contact opnemen.

 

Hieronder de link naar de algemene maatregelen en de tips van FOD Volksgezondheid.

https://www.info-coronavirus.be/nl/