Kennis en advies
Met de jarenlange ervaring, het wereldwijde netwerk aan leveranciers en met meer dan 3.000 trouwe klanten heeft thyssenkrupp Materials Belgium een belangrijke rol binnen de groothandel als het gaat om kennis en advies.
Vandaag de dag is het een uitdaging kennis aan te trekken en in een onderneming te houden. Binnen thyssenkrupp is, dankzij de grootte, een enorme hoeveelheid aan kennis voorhanden. Onze klanten verwachten ook dat we dit in huis hebben en het beste advies kunnen geven. We verkopen niet alleen, we nemen graag de tijd om onze klanten te helpen bij het vinden van complexe oplossingen en hen een antwoord op maat te geven. Want dat is de service waarmee thyssenkrupp zich onderscheidt.
Klantbehoefte centraal
Klantbehoefte centraal
Het optimaliseren van de keten doe je niet alleen. Alleen door een perfecte afstemming van de dienstverlening op de behoeften van de klant, kan de doorlooptijd verkort worden en kunnen kosten bespaard worden. Het is belangrijk om te weten wat klanten verwachten, welke rol je in de keten hebt, hoe zij de toekomst zien en in hoeverre je bedrijf past binnen deze toekomst.
Om meer inzicht te krijgen in de behoeften en verwachtingen van de klant, worden klantpanel sessies gehouden. Samen met klanten wordt gesproken over de rol als groothandelaar, over de toekomst en de verschuiving van het inkoopmodel, over de ideeën van thyssenkrupp over de toekomst en over de kansen en bedreigingen in de markt.